Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „rozvoj předmatematických představ“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (26)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 26 položek
Předškolní vzdělávání
13. 7. 2016 0x 25161x
Aktivity v přírodě s předškoláky I – podzim
Příspěvek představuje první část čtyřdílného seriálu se zaměřením na předškolní aktivity v přírodě. Nabízí inspiraci/nápady, jak do tematického plánu předškolní přípravy zahrnout podzimní aktivity v…
Speciální vzdělávání
2. 12. 2014 0x 23733x
Geometrické tvary III
V třetí části seriálu žáci základních škol speciálních (v nižších ročnících) nadále pracují s příběhem o dvou bratrech (čtverec, obdélník) a jejich kamarádech (trojúhelník, kruh). Zahrají si hry a…
Speciální vzdělávání
24. 11. 2014 0x 22622x
Geometrické tvary II
V druhé části třídílného seriálu žáci základních škol speciálních (v nižších ročnících) nadále pracují s příběhem o dvou bratrech (čtverec, obdélník) a jejich kamarádech (trojúhelník, kruh). Zahrají…
Speciální vzdělávání
20. 11. 2014 0x 32752x
Geometrické tvary I
V první části třídílného seriálu se žáci základních škol speciálních (v nižších ročnících) seznámí se čtyřmi kamarády: trojúhelníkem, kruhem, čtvercem a obdélníkem. Budou mít možnost napínavý příběh…
Předškolní vzdělávání
12. 3. 2014 0x 21731x
MŠ - Geometrie v prostoru
Geometrické představy. Dítě určuje a rozeznává polohové vztahy v rovině a v prostoru, rozlišuje tvary těles.
Předškolní vzdělávání
11. 3. 2014 0x 18936x
MŠ - Komplexní aktivity
Mnohostní, množinové a geometrické představy lze rozvíjet prostřednictvím komplexních aktivit, v nichž se jednotlivé oblasti prolínají.
Předškolní vzdělávání
10. 3. 2014 0x 22467x
MŠ - Geometrie v rovině
Geometrické představy. Dítě se seznamuje se základními geometrickými tvary a jejich reálnými reprezentacemi. Skládáním tvarů rozvíjíme u dítěte analyticko-syntetické myšlení a prostorové vnímání.
Předškolní vzdělávání
6. 3. 2014 0x 18646x
MŠ - Rytmus a kombinatorika
Množinové představy. Vytvářením pravidelností a opakováním téhož úseku vzniká rytmus. Dítě učíme vnímat a odhalit pravidelnosti v řadě i na ploše. Dítě vytváří vzory a tak si rozvíjí kombinační a…
Předškolní vzdělávání
5. 3. 2014 0x 16921x
MŠ - Kvantita
Mnohostní představy. Dítě vnímá a určuje množství (včetně „málo“, „nic“, „hromada“), využívá různé modely a reálné reprezentace včetně různých konfigurací (nejen lineárních).
Předškolní vzdělávání
4. 3. 2014 0x 15975x
MŠ - Shodnost
Geometrické představy. Díky vnímání shodnosti může dítě postřehnout odlišnosti, učí se rozlišovat. Spontánně rozvíjí odhad.
Předškolní vzdělávání
3. 3. 2014 0x 16683x
MŠ - Uspořádání
Množinové představy. Při procesu uspořádání dítě vnímá dva a více objektů. Nastupuje tak vztahové vnímání (podpora kauzálního myšlení).
Předškolní vzdělávání
27. 2. 2014 0x 17078x
MŠ - Párování
Množinové představy. Dítě přiřazuje jeden objekt k druhému, tvoří dvojice – páruje.
Zobrazeno 12 z 26 položek