Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „média“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (60)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 60 položek
Gymnaziální vzdělávání
20. 10. 2011 0x 8372x
Nové možnosti občanské informační společnosti při využití ICT
Informační revoluce přinesla postupně celou řadu změn také do občanské společnosti, která jich může efektivně využívat. V článku si ukážeme některé možnosti, jak se občansky podílet na řadě aktivit s…
Gymnaziální vzdělávání
20. 10. 2011 0x 5464x
Objektivita v médiích – Homogenita mediálního pole
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v červnu 2010. Masová komunikační média významně ovlivňují charakter edukačně…
Gymnaziální vzdělávání
18. 10. 2011 0x 5129x
Objektivita v médiích – Dekontextualizovanost mediálních obsahů
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v červnu 2010. Masová komunikační média významně ovlivňují charakter edukačně…
Gymnaziální vzdělávání
14. 10. 2011 0x 10526x
Objektivita v médiích – Faktičnost a neutralita: dvě dimenze objektivity
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v červnu 2010. Masová komunikační média významně ovlivňují charakter edukačně…
Gymnaziální vzdělávání
13. 10. 2011 0x 7344x
Objektivita v médiích – Funkce objektivity v mediálním diskursu
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v červnu 2010. Masová komunikační média významně ovlivňují charakter edukačně…
Gymnaziální vzdělávání
11. 10. 2011 0x 7928x
Objektivita v médiích – Úvod
Text je výňatkem z článku Objektivita v médiích – mediálně pedagogický pohled, který vyšel v časopise Pedagogika v červnu 2010. Masová komunikační média významně ovlivňují charakter edukačně…
Gymnaziální vzdělávání
19. 9. 2011 1x 6067x
Konfrontace základních teoretických definic mediální objektivity
Mediální objektivitu charakterizují v odborných publikacích dva vzájemně si odporující teoretické pohledy. První považuje objektivitu za stav dosažitelný prostřednictvím rutinizovaných postupů v…
Základní vzdělávání
6. 9. 2011 0x 7011x
Mediální výchova v praxi – I. Jak fungují média – 1. Média a jejich využití v praxi
Studie „Mediální výchova v praxi“ a její jednotlivé články si kladou za cíl uvést čtenáře do problematiky světa médií a komunikace pohledem z praxe. V na sebe navazujících textech se postupně čtenář…
Gymnaziální vzdělávání
18. 8. 2011 4x 6987x
K historii mediální objektivity
Příspěvek shrnuje některé důležité historické poznatky o mediální objektivitě, jmenuje tří základní vlivy (filosofický, technologický a ekonomický), které měly vliv na její naplňování, a neopomíjí…
Gymnaziální vzdělávání
27. 7. 2011 6x 10338x
Učebnice informatiky pro gymnázia – motivační kapitola
Kolik prostoru má autor na to, aby zaujal čtenáře? Šestnáctiletý čtenář mi velký prostor nedá. Musím zaujmout okamžitě a vzápětí vysvětlit, proč a komu učebnice stojí za přečtení, o co v ní jde. Za…
Neformální vzdělávání Spomocník
8. 7. 2011 0x 8550x
Mediální výchova v mediální společnosti
<p>Mediání výchova je dnes docela hitem. O to důležitější je porozumět zejména tomu, v čem nás mohou média "vodit za nos" a jak utvářejí náš obraz světa. V rámci projektu <i><b>Klíče pro život</b></i…
Neformální vzdělávání Spomocník
6. 7. 2011 0x 5413x
Reklama v médiích
<p>"Reklamou se rozumí přesvědčovací proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií".</p>
Zobrazeno 12 z 60 položek