Domů > Odborné články > Všechny články autora „Pavlína Hublová“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (332)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 332 položek
Základní vzdělávání
28. 7. 2015 0x 10099x
Relaxační aktivity, aktivity pro posílení vztahu asistent – dítě
Často se stává, že dítě je v průběhu vyučování ze zadaných úkolů již unavené a potřebuje si odpočinout, aby se mohlo dále soustředit. Asistent by měl zvolit vždy aktivitu, která je vhodná vzhledem k…
Základní vzdělávání
27. 7. 2015 0x 14816x
Psychomotorická cvičení pro žáky s ADHD – definice a vymezení psychomotoriky
Psychomotorická cvičení pomáhají rozvíjet senzomotorické vnímání (vizuální a taktilní), mají kladný vliv na pozornost, paměť a další psychické funkce, což vede ke zlepšení duševní rovnováhy člověka.…
Základní vzdělávání
23. 7. 2015 1x 5782x
Výzkumná zpráva: Žákovské parlamenty v ČR
Zpráva prezentuje výsledky šetření o stavu žákovských parlamentů na základních školách v České republice, které v roce 2014 realizovalo CEDU – Centrum pro demokratické učení, o. p. s.
Základní vzdělávání
20. 7. 2015 0x 6663x
Cizinci v Základní škole Olešská
Článek popisuje zkušenosti ZŠ Olešská, Praha 10 se vzděláváním žáků-cizinců. Lze využít jako inspiraci pro další školy.
Gymnaziální vzdělávání
9. 7. 2015 0x 7986x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 3. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Základní vzdělávání
17. 6. 2015 0x 7935x
Bezplatná příprava k začlenění žáků-cizinců do základního vzdělávání
Inkluzivní škola by měla poskytnout podporu všem svým žákům podle jejich individuálních potřeb, aby mohli plně rozvinout své studijní schopnosti a předpoklady. Proto je důležité při vstupu do české…
Gymnaziální vzdělávání
15. 6. 2015 0x 6406x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 2. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Základní vzdělávání
3. 6. 2015 0x 12087x
Metodické doporučení ke zřízení funkce asistenta pedagoga
20. porada vedení dne 22. 5. 2015 schválila metodický dokument - Metodické doporučení ke zřízení funkce asistenta pedagoga – materiál je určen zejména pracovníkům školských poradenských zařízení,…
Gymnaziální vzdělávání
3. 6. 2015 0x 7701x
Fáze 2 – JÁ a TY – dialog – 1. část
Podstatou dialogu je vzájemné učení se a v tomto smyslu jde o přístup ke spolupráci, který oceňuje odlišné myšlenky a přesvědčení. Čím více perspektiv zapojíme do dialogu, tím větší příležitost k…
Základní vzdělávání
25. 5. 2015 0x 13160x
Pomůcka pro ředitele škol při tvorbě školního řádu
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (ministerstvo) vydává pomůcku určenou ředitelům škol jako obecné doporučení, které má usnadnit proces tvorby školního řádu, jenž by splňoval nároky na…
Gymnaziální vzdělávání
25. 5. 2015 0x 5871x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 3. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Gymnaziální vzdělávání
21. 5. 2015 0x 6956x
Fáze 1 – Já – identita a kultura – 2. část
Naše identity jsou jak viditelné (prostřednictvím šatů, které nosíme, jídla, které jíme, …), tak skryté (naše přesvědčení a hodnoty, skupiny, ke kterým patříme, naše sexualita atd.). Větším dílem…
Zobrazeno 12 z 332 položek