Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
2808
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10725

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9181
  • Počet autorů: 1341
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 351

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7488

p 981z 4354u 34s 283g 1129o 310j 34n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Výtvarná výchovaIkona odbornost

    Metodické komentáře a úlohy ke standardům pro základní vzdělávání nabízejí ilustrativní úlohy ve třech úrovních obtížnosti – minimální, optimální a excelentní a doplňují je o metodické komentáře. Ilustrativní úlohy pro 1. stupeň jsou zpracovány k vybraným očekávaným výstupům a indikátorům se záměrem nabídnout co nejpestřejší ukázky různých přístupů a pojetí výuky výtvarné výchovy. Ilustrativní úlohy pro 2. stupeň si naopak kladly za cíl nabídnout ucelenou řadu ukázek zadání pro všechny očekávané výstupy. Nejedná se o „návody“, ale o modelové výukové situace, které společně s metodickými komentáři tvoří jeden myšlenkový celek. Cílem metodických komentářů je především učitele inspirovat k přemýšlení o tom, čemu se může žák skrze zadání naučit, jakými fázemi tvůrčí práce by měl procházet a co lze od výsledku jeho práce očekávat.

    PaedDr. Markéta Pastorová , publikováno - 24. 04. 2017, zhlédnuto 85x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    20 let Spomocníka

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Zamyšlení ke kulatému výročí narození našeho Spomocníka.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 24. 04. 2017, zhlédnuto 229x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Historie ICT s aplikací HSTRYIkona zkusenost

    Článek popisuje, jak se na první pohled nezáživné téma historie ICT dá pojmout zábavnou a kolaborativní formou za pomocí aplikace na tvorbu časových os HSTRY.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 20. 04. 2017, zhlédnuto 252x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 3.66665
  • Ikona prakticky

    O černém mlynářiIkona zkusenost

    O černém mlynáři je příběhové drama propojené s výukou prvouky tak, aby si žáci měli možnost něco z učiva „zažít“. Děti se blíže seznámí s povoláním mlynáře a pokusí se zaujmout postoj k porušení slibu. Lekce byla realizovaná v 2. ročníku ZŠ.

    Alena Machovská, publikováno - 19. 04. 2017, zhlédnuto 198x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.5
  • Ikona informativni

    Co bychom měli vědět o botech

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Základní informace o aktuálním stavu vývoje aplikací, které disponují umělou inteligencí, existují v online prostoru a chovají se jako člověk (robot bez těla).

    Bořivoj Brdička, publikováno - 18. 04. 2017, zhlédnuto 516x, počet komentářů: 1, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: Jaroslav Mašek
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "To, co byl pro Apple Steve Jobs, to je pro učitele Bořivoj Brdička. Díky moc (nejen) za Spomocníka. A všec..."

  • Uživatel: Lenka Urbanová
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "Děkujeme za Spomocníka! Je to naprosto nenahraditelný zdroj. A rozhodně má smysl. Ještě jednou (a mno..."

  • Uživatel: E Kocourek
    k článku: Historie ICT s aplikací HSTRY
    autora: Jaroslav Mašek   vložen: 22. 04. 2017

    "Takže "téma (...) si žáci vybírali sami podle toho, jaká technologie, služba či osobnost z oblasti ICT je ..."

  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."

  • Tři současné trendy schopné zničit web
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 03. 04. 2017

    "Článek informuje o tom, jak vidí současný vývoj internetu a web zvláště jeho vynálezce sir Tim Berne..."

  • Zuckerbergův manifest
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 27. 03. 2017

    "Zpráva a komentář ke sdělení, které zakladatel a majitel Facebooku Mark Zuckerberg poslal svým přívrž..."

  • Propaganda podle Chomského
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 06. 04. 2017

    "Článek srovnává současné možnosti mocných ovlivňovat veřejné mínění s tím, jak tutéž věc viděl známý ..."