Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
2812
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10814

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9263
  • Počet autorů: 1350
  • Počet recenzentů: 161

Počet rozpracovaných článků: 358

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7526

p 982z 4379u 36s 283g 1134o 312j 36n 364
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Scientix – inspirace ze světa přírodních věd

    Cílem evropského projektu Scientix je podporovat vzdělávání v oblasti matematiky, přírodních věd a technických oborů. Článek ve stručnosti představuje projekt, popisuje základní orientaci na portálu projektu a uvádí několik příkladů dostupných materiálů, které lze využít ve výuce.

    Vladimíra Pavlicová, publikováno - 15. 06. 2017, zhlédnuto 568x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Jak vykouknout z informační bubliny

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek komplexně vysvětluje problematiku zkreslování, kterému je vystaveno naše vnímáni informací přicházejících k nám online. Toto zkreslení začíná mít významný dopad na stav a vývoj světa. A bohužel se zvětšuje. Proto je nezbytné, abychom všichni věděli, jak vzniká, a uměli mu čelit.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 15. 06. 2017, zhlédnuto 2765x, počet komentářů: 5, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Online Riskuj ve výuceIkona inspirace

    Článek pojednává o online aktivitě Riskuj, pomocí které lze netradičním způsobem zopakovat probranou látku a tím pro žáky zajímavě obohatit hodiny.

    Mgr. Petr Němec, publikováno - 14. 06. 2017, zhlédnuto 749x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Proč je naše poznávání a myšlení zkreslováno?

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek popisuje existující formy kognitivního zkreslení na základě klasifikace vypracované odborníkem na systémové myšlení Busterem Bensonem. Kognitivní zkreslení ovlivňuje vnímání informací a je třeba s ním počítat při zkoumání informační gramotnosti.

    Anna Lhoťanová, publikováno - 12. 06. 2017, zhlédnuto 1500x, počet komentářů: 16, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona prakticky

    Jak motivovat žáky v matematice k nejvyšším cílům Bloomovy taxonomie?Ikona zkusenost

    V článku je popsána výuková aktivita, která motivuje žáky k hlubšímu pochopení probrané látky formou kooperace a kolaborace za použití moderních ICT formou tvorby sady testových úloh z matematiky na téma „Graf kvadratické funkce“.

    Mgr. Petr Němec, publikováno - 07. 06. 2017, zhlédnuto 682x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.6667
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Kurz Learning How to Learn: Naučte se učit se
    autor: Marek Lisý   vložen: 03. 07. 2017

    "Zpráva o jednom z nejoblíbenějších MOOC kurzů Coursera, doplněná pozvánkou, je vodítkem k tomu, jak aplik..."

  • Personalizace jako fastfood
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 26. 06. 2017

    "Zpráva o výzkumu profesora Larry Cubana, který realizoval v několika veřejných kalifornských školách se záměr..."

  • Může gamifikace vylepšit špatný e-learning?
    autor: Jaroslav Kratochvíl   vložen: 29. 06. 2017

    "Článek shrnuje současný stav ve využití gamifikace při aplikaci technologií ve vzdělávání a ukazuje, ..."