Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
2816
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10878

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9325
  • Počet autorů: 1355
  • Počet recenzentů: 160

Počet rozpracovaných článků: 376

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7545

p 985z 4393u 36s 283g 1134o 313j 37n 364
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Žáci s odlišným mateřským jazykem a výuka českého jazykaIkona zkusenost

    Příklad dobré praxe k problematice vzdělávání žáků-cizinců na ZŠ Táborská v Praze 4.

    PhDr. Kamila Balharová, publikováno - 08. 08. 2017, zhlédnuto 1159x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Tvořivé myšlení jako základ vědeckých kroužků

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Konfrontace metodiky tvořivého myšlení s vlastní lektorskou činností autorky v rámci kroužků Věda nás baví včetně informace o nové nabídce těchto mimoškolních aktivit, které suplují zanedbávanou výuku praktických činností.

    Petra Štefáčková, publikováno - 07. 08. 2017, zhlédnuto 896x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona teoreticky

    Škola bez kázně, mlýn bez vody jako stále aktuální témaIkona odbornost

    Komenský byl první, kdo se otázkou kázně systematicky zabýval. Zasadil tuto problematiku do svého systematického díla o výchově, v němž obsáhl úplnou soustavu pedagogických pojmů. V otázce kázně měl Komenský na svou dobu pokrokové názory, neboť doporučuje, že škola by měla být „plna bedlivosti a pozornosti ze stran učitelův i žákův“, nikoli „plna křiku, ran a pruhů. Mravní výchově přikládá Komenský velkou důležitost, této problematice se věnuje nejvíce ve Světě mravním.

    Lucie Zormanová, publikováno - 01. 08. 2017, zhlédnuto 1128x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Máte tak kvalitní školu, jak kvalitní máte učitele

    Jak vypadá „produkt“ kvalitního učitele? Je to žák slušně vychovaný? Je to chytrý žák? Je to žák s dobrými známkami? Nebo je to dítě, které s radostí rozvíjí své zájmy a schopnosti?

    Mgr. Marek Václavík, publikováno - 25. 07. 2017, zhlédnuto 2099x, počet komentářů: 4, hodnocení: Hodnocení článku : 4.2
  • Ikona informativni

    Zpestřete výuku pomocí zajímavé sady online nástrojů

    Článek popisuje zajímavou sadu online nástrojů použitelných ve výuce – kostky, stopky, časovač, kolo štěstí, generátor náhodných jmen, nástroj na rozdělení žáků do skupin, interaktivní zasedací pořádek, hra milionář, hra riskuj, aktivita na přiřazování pojmů.

    Mgr. Petr Němec, publikováno - 18. 07. 2017, zhlédnuto 1373x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.75
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: Sci-Hub versus Elsevier
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 23. 09. 2017

    "Budeme-li věřit tomu, co napsal Enrique Dans, vypadá to, že volný přístup k vědeckým publikacím vítězí:Sc..."

  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: Personalizace podle Fultonu
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 21. 09. 2017

    "Pak tedy je nutné doporučit ve školství technologie nepoužívat a nedodávat je tam vůbec. S vyjimkou výuky I..."

  • Uživatel: E Kocourek
    k článku: Personalizace podle Fultonu
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 20. 09. 2017

    "Fultonský projekt nebyl zaměřený pouze na digitální technologie ve školách. Nicméně pan Neumajer dokáže z ..."