Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Vzdělávací oblast / Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
2812
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10814

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9263
  • Počet autorů: 1350
  • Počet recenzentů: 161

Počet rozpracovaných článků: 358

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7526

p 982z 4379u 36s 283g 1134o 312j 36n 364
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Personalizace jako fastfood

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Zpráva o výzkumu profesora Larry Cubana, který realizoval v několika veřejných kalifornských školách se záměrem odhalit, jak realizují personalizaci výukového procesu.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 26. 06. 2017, zhlédnuto 996x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.75
  • Ikona informativni

    Co přináší čtvrtý newsletter projektu SRP?

    V pořadí už čtvrtý newsletter projektu Strategické řízení a plánování ve školách a v územích, který realizuje Národní institut pro další vzdělávání (NIDV), vyšel v těchto dnech. Čtenáři, mezi které patří kromě příjemců IPo MAP také školy, vybraní zaměstnanci České školní inspekce nebo určitá vědecká pracoviště, dostali možnost dozvědět se o tom nejdůležitějším, co se projetu SRP za uplynulé tři měsíce událo.

    Lukáš Pfauser, publikováno - 22. 06. 2017, zhlédnuto 713x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Quizlet

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Popis jedné z nejrozšířenějších aplikací pro cvičení paměti, která je vhodná pro tradiční formy výuky orientované na faktické znalosti.

    Jiří Macek, publikováno - 22. 06. 2017, zhlédnuto 1159x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Digitální pedagogika a distribuované poznávání

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek shrnuje současný vliv digitálních technologií na vývoj pedagogiky a s odkazem na práci Dennise Frezza vysvětluje pojem „distribuované poznávání“.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 19. 06. 2017, zhlédnuto 1560x, počet komentářů: 3, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona teoreticky

    Rozvíjíme matematické nadání žáků – náměty pro 1. stupeň ZŠIkona odbornost

    Publikace pomáhá učitelům v práci s nadanými žáky. Zabývá se tím, jak nadaného ve třídě identifikovat, jak jej vést a zadávat mu úkoly ať už v rámci standardního učiva nebo nad rámec RVP. Publikace přináší i tipy, jak vybalancovat samostatnou práci žáka, který se vymyká, s jeho zapojení do kolektivu a skupinové práce. Zvláštní důraz je přitom kladen na význam žákovských řešení úloh.

    RNDr. Eva Zelendová , publikováno - 16. 06. 2017, zhlédnuto 893x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Kurz Learning How to Learn: Naučte se učit se
    autor: Marek Lisý   vložen: 03. 07. 2017

    "Zpráva o jednom z nejoblíbenějších MOOC kurzů Coursera, doplněná pozvánkou, je vodítkem k tomu, jak aplik..."

  • Personalizace jako fastfood
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 26. 06. 2017

    "Zpráva o výzkumu profesora Larry Cubana, který realizoval v několika veřejných kalifornských školách se záměr..."

  • Může gamifikace vylepšit špatný e-learning?
    autor: Jaroslav Kratochvíl   vložen: 29. 06. 2017

    "Článek shrnuje současný stav ve využití gamifikace při aplikaci technologií ve vzdělávání a ukazuje, ..."