Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
814
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10765

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9220
  • Počet autorů: 1342
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 350

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7501

p 981z 4362u 36s 283g 1129o 312j 35n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Začněte s webináři

    Webináře jsou moderním a pohodlným způsobem organizace výuky. Lektoři a učitelé, zájemci o tento způsob vzdělávání mají k dispozici velké množství platforem a prostředí pro jejich organizaci.

    Pavel Hodál, publikováno - 11. 05. 2017, zhlédnuto 652x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.25
  • Ikona informativni

    Nový portál pro učitele „My jsme to nevzdali“ k výuce moderních dějin

    Článek se věnuje aktualizované on-line učebnici My jsme to nevzdali a projektu Paměť národa do škol. Co učebnice obsahuje a jak ji mohou učitelé ve výuce využít? Podívejte se, jak lze zajímavě doplnit výuku moderní historie.

    Magdalena Benešová, publikováno - 10. 05. 2017, zhlédnuto 568x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 2.5
  • Ikona informativni

    Třetí prostor jako podnikatelský záměr

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Informace o britském projektu, který s pomocí soukromé firmy a vzdálených, z indického subkontinentu působících učitelů pomáhá žákům z okolí Londýna prostřednictvím technologií dohnat zpoždění v matematice.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 09. 05. 2017, zhlédnuto 728x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Výuka německého jazyka napříč hranicemi

    Článek shrnuje čtyřleté zkušenosti s realizací česko-německého přeshraničního vzdělávání na SOU Domažlice, pilotního projektu zaměřeného na rozvíjení jazykových i odborných kompetencí v němčině.

    Daniel Hanšpach, publikováno - 04. 05. 2017, zhlédnuto 532x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Tělesná výchovaIkona odbornost

    Metodické komentáře obsahují ilustrativní úlohy pro vybrané očekávané výstupy na úrovni minimální, optimální a excelentní. Ilustrativní úlohy a metodické návody mohou pomoci učitelům s naplňováním vzdělávacího obsahu a výběrem učiva vzdělávacího oboru Tělesné výchovy.

    Petr Polívka, publikováno - 03. 05. 2017, zhlédnuto 571x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: Lenka Perglová
    k článku: Jak na zápisky z hodin?
    autora: Petr Němec   vložen: 22. 05. 2017

    "Dobrý den, odkazy směřují na již neexistující službu Posterous.com. Autor článku doporučuje využít mod..."

  • Uživatel: Ivo Krobot
    k článku: Jak na zápisky z hodin?
    autora: Petr Němec   vložen: 22. 05. 2017

    "Děkujeme za upozornění. Vzhledem ke stáří příspěvku nejsme schopni garantovat aktuálnost odkazů. Každopádně..."

  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: Co bychom měli vědět o botech
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 22. 05. 2017

    "Machines will soon program peopleMatt Chessen rozvádí myšlenku, že pokud by boti s umělou inteligencí ovlád..."

  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."