Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
814
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10801

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9250
  • Počet autorů: 1348
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 359

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7516

p 982z 4372u 36s 283g 1132o 312j 36n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Scientix – inspirace ze světa přírodních věd

    Cílem evropského projektu Scientix je podporovat vzdělávání v oblasti matematiky, přírodních věd a technických oborů. Článek ve stručnosti představuje projekt, popisuje základní orientaci na portálu projektu a uvádí několik příkladů dostupných materiálů, které lze využít ve výuce.

    Vladimíra Pavlicová, publikováno - 15. 06. 2017, zhlédnuto 255x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Jak vykouknout z informační bubliny

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek komplexně vysvětluje problematiku zkreslování, kterému je vystaveno naše vnímáni informací přicházejících k nám online. Toto zkreslení začíná mít významný dopad na stav a vývoj světa. A bohužel se zvětšuje. Proto je nezbytné, abychom všichni věděli, jak vzniká, a uměli mu čelit.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 15. 06. 2017, zhlédnuto 1066x, počet komentářů: 5, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Online Riskuj ve výuceIkona inspirace

    Článek pojednává o online aktivitě Riskuj, pomocí které lze netradičním způsobem zopakovat probranou látku a tím pro žáky zajímavě obohatit hodiny.

    Mgr. Petr Němec, publikováno - 14. 06. 2017, zhlédnuto 298x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Proč je naše poznávání a myšlení zkreslováno?

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek popisuje existující formy kognitivního zkreslení na základě klasifikace vypracované odborníkem na systémové myšlení Busterem Bensonem. Kognitivní zkreslení ovlivňuje vnímání informací a je třeba s ním počítat při zkoumání informační gramotnosti.

    Anna Lhoťanová, publikováno - 12. 06. 2017, zhlédnuto 913x, počet komentářů: 16, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona prakticky

    Jak motivovat žáky v matematice k nejvyšším cílům Bloomovy taxonomie?Ikona zkusenost

    V článku je popsána výuková aktivita, která motivuje žáky k hlubšímu pochopení probrané látky formou kooperace a kolaborace za použití moderních ICT formou tvorby sady testových úloh z matematiky na téma „Graf kvadratické funkce“.

    Mgr. Petr Němec, publikováno - 07. 06. 2017, zhlédnuto 488x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.6667
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyAKTUÁLNĚ NEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Jak vykouknout z informační bubliny
    autor: Ondřej Neumajer   vložen: 15. 06. 2017

    "Článek komplexně vysvětluje problematiku zkreslování, kterému je vystaveno naše vnímáni informací přicházejí..."

  • Proč je naše poznávání a myšlení zkreslováno?...
    autor: Anna Lhoťanová   vložen: 12. 06. 2017

    "Článek popisuje existující formy kognitivního zkreslení na základě klasifikace vypracované odborníkem na systém..."

  • Technologie podporující myšlení
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 01. 06. 2017

    "První díl seriálu o současném stavu vývoje technologií stimulace lidského mozku, které mají souvislos..."