Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
250
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10765

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9220
  • Počet autorů: 1342
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 350

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7501

p 981z 4362u 36s 283g 1129o 312j 35n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona prakticky

    Historie ICT s aplikací HSTRYIkona zkusenost

    Článek popisuje, jak se na první pohled nezáživné téma historie ICT dá pojmout zábavnou a kolaborativní formou za pomocí aplikace na tvorbu časových os HSTRY.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 20. 04. 2017, zhlédnuto 517x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 3.66665
  • Ikona prakticky

    O černém mlynářiIkona zkusenost

    O černém mlynáři je příběhové drama propojené s výukou prvouky tak, aby si žáci měli možnost něco z učiva „zažít“. Děti se blíže seznámí s povoláním mlynáře a pokusí se zaujmout postoj k porušení slibu. Lekce byla realizovaná v 2. ročníku ZŠ.

    Alena Machovská, publikováno - 19. 04. 2017, zhlédnuto 449x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.5
  • Ikona informativni

    Co bychom měli vědět o botech

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Základní informace o aktuálním stavu vývoje aplikací, které disponují umělou inteligencí, existují v online prostoru a chovají se jako člověk (robot bez těla).

    Bořivoj Brdička, publikováno - 18. 04. 2017, zhlédnuto 1647x, počet komentářů: 6, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Tvořivá dramatika v mateřské škole

    Článek je reflexí webináře ze dne 1. 2. 2017 a nabízí vhled do tvořivé dramatiky v mateřské škole.

    Michael Novotný, publikováno - 12. 04. 2017, zhlédnuto 1182x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.75
  • Ikona teoreticky

    Podpora pro výuku průřezových témat v základních školách – Mediální výchovaIkona odbornost

    Cílem materiálu je přispět ke snadnější a efektivnější integraci mediální výchovy do vybraných vzdělávacích oborů, usnadnit tvorbu učebních osnov ve školních vzdělávacích programech (podpořit výuku mediální výchovy jako samostatného vyučovacího předmětu) či jeho využití jako obsahové podpory pro různé formy školních projektů.

    Prof. PhDr. Jan Jirák, PhD., publikováno - 10. 04. 2017, zhlédnuto 505x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: Lenka Perglová
    k článku: Jak na zápisky z hodin?
    autora: Petr Němec   vložen: 22. 05. 2017

    "Dobrý den, odkazy směřují na již neexistující službu Posterous.com. Autor článku doporučuje využít mod..."

  • Uživatel: Ivo Krobot
    k článku: Jak na zápisky z hodin?
    autora: Petr Němec   vložen: 22. 05. 2017

    "Děkujeme za upozornění. Vzhledem ke stáří příspěvku nejsme schopni garantovat aktuálnost odkazů. Každopádně..."

  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: Co bychom měli vědět o botech
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 22. 05. 2017

    "Machines will soon program peopleMatt Chessen rozvádí myšlenku, že pokud by boti s umělou inteligencí ovlád..."

  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."