Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Téma
Zvoleným kritériím odpovídá:
250
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10685

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9143
  • Počet autorů: 1339
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 345

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7475

p 978z 4344u 34s 283g 1129o 310j 34n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Formative – online hodnocení žáka

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Recenze jedné volně použitelné aplikace obohacující repertoár nástrojů moderního digitálního učitele.

    Stanislav Havlík, publikováno - 13. 03. 2017, zhlédnuto 491x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona prakticky

    Multikulturní výchova – EvropaIkona inspiraceIkona strednedobe

    Článek nabízí inspirativní činnosti spojené s výukou multikulturní výchovy v mateřské škole. Tématem je Evropa.

    Mgr. et Bc. Michael Novotný, publikováno - 09. 03. 2017, zhlédnuto 512x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.166665
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Zeměpis (Geografie)Ikona odbornost

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům pro základní vzdělávání pro vzdělávací obor Zeměpis (Geografie) poskytují několik zásadních podnětů pro praktickou výuku. Především je to nastavení tří kvalitativních úrovní obtížnosti ilustrativních úloh v gradaci minimální, optimální a excelentní úrovně, které se vztahují ke konkrétním očekávaným výstupům. S přispěním této „banky“ stupňovaných úloh lze ukázat možnosti výuky s ohledem na konkrétní skupiny žáků s odlišnou kvalitativní úrovní myšlení a činností. Každá úloha je doplněna o metodický komentář, usnadňující použití dané úlohy ve výuce. Uvádějí se vhodné a doporučené metody, formy a postupy učitele pro vyučovací praxi. Smyslem materiálu je poskytnout učitelům metodický materiál obsahující alternativní možnosti zjišťování dosažení výukových cílů.

    RNDr. Josef Herink , publikováno - 07. 03. 2017, zhlédnuto 283x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – DějepisIkona odbornost

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům pro základní vzdělávání pro vzdělávací obor Dějepis poskytují několik zásadních podnětů pro praktickou výuku. Především je to nastavení tří kvalitativních úrovní obtížnosti ilustrativních úloh v gradaci minimální, optimální a excelentní úrovně, které se vztahují ke konkrétním očekávaným výstupům. Takto vzniklá „banka“ vybraných stupňovaných ilustrativních úloh může napomoci učitelům dějepisu s vlastní identifikací vzdělávacího obsahu konkrétního vybraného očekávaného výstupu. S jejím přispěním lze ukázat možnosti výuky s ohledem na konkrétní skupiny žáků s odlišnou kvalitativní úrovní myšlení a činností. Každá úloha je doplněna o metodický komentář, usnadňující použití dané úlohy ve výuce. Uvádějí se vhodné a doporučené metody, formy a postupy učitele pro vyučovací praxi. Smyslem materiálu je poskytnout učitelům metodický materiál s alternativními možnostmi zjišťování dosažení výukových cílů.

    RNDr. Josef Herink , publikováno - 07. 03. 2017, zhlédnuto 372x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona informativni

    Různost je obtížná

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Zpráva o závěrech anglické výzkumnice Jenny Mackness, která analyzovala důvody, proč stále více zjišťujeme, že snadné spojení lidí k zjednodušení vzájemného pochopení nevede.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 06. 03. 2017, zhlédnuto 567x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."