Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Kurikulum - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
102
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10727

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9183
  • Počet autorů: 1341
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 353

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7488

p 981z 4354u 34s 283g 1129o 310j 34n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Corinth Classroom

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Recenze známé aplikace, která je schopná dokonale zobrazit mnoho ve výuce používaných objektů – otáčet je, dívat se dovnitř apod.

    Martin Štolc, publikováno - 23. 03. 2017, zhlédnuto 691x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona teoreticky

    Lidová píseň – běžný předmět hudební výuky či niterný psychologický proces? – 2. částIkona odbornost

    Příspěvek přináší méně známé poznatky týkající se fenoménu lidové písně, které mohou obohatit jeho konvenční pojetí v rámci výuky hudebního oboru. Nabízí tak pohled na píseň jako na mnohovrstevnatou veličinu komplexnějšího psychologického konstituování místo jejího běžného a zjednodušeného vnímání.

    Petr Drkula, publikováno - 22. 03. 2017, zhlédnuto 475x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.33335
  • Ikona teoreticky

    Vyučovací metody používané v technickém vzdělávání na ZŠ a nižších ročnících víceletých gymnázií a příklady dobré praxeIkona odbornost

    Elektronická učebnice určená pedagogickým pracovníkům základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií. Na tvorbě se podíleli: TREXIMA, spol. s r. o., Střední průmyslová škola a obchodní akademie Uherský Brod, Střední podnikatelský stav, z. v.

    Mgr. Martina Hladká, publikováno - 21. 03. 2017, zhlédnuto 290x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Dějiny v muzeu – muzeum v dějinách

    Předkládáme sérii žákovských pracovních listů, které mohou prohloubit výuku dějepisu, výchovy k občanství, společenských věd, zeměpisu či vlastivědy.

    Mgr. Milan Hes Ph.D., publikováno - 20. 03. 2017, zhlédnuto 445x, počet komentářů: 1, hodnocení: Hodnocení článku : 3
  • Ikona informativni

    Být digitálně gramotný už neznamená jen ovládat počítač

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Přehled důvodů, které vyvolávají potřebu transformace školství v důsledku integrace technologií včetně mezinárodních souvislostí a upřesnění stavu realizace naší domácí Strategie digitálního vzdělávání.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 20. 03. 2017, zhlédnuto 1475x, počet komentářů: 4, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "Děkuji vám, přátelé! Čekal jsem zdrcující kritiku pana Kocourka, a ono toto. Vaše chvála mi dělá moc ..."

  • Uživatel: Mgr. Martin Lána
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "Tak i já se připojuji s gratulací k 20tinám. Je to úctyhodný věk a úctyhodné množství odvedené práce. Velk..."

  • Uživatel: Ondřej Neumajer
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "Kromě výše popsaného bych zde rád vyzdvihl jednu klíčovou stránku Spomocníka. Tou je, že Bořivoj Brdička do..."

  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."

  • Tři současné trendy schopné zničit web
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 03. 04. 2017

    "Článek informuje o tom, jak vidí současný vývoj internetu a web zvláště jeho vynálezce sir Tim Berne..."

  • Zuckerbergův manifest
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 27. 03. 2017

    "Zpráva a komentář ke sdělení, které zakladatel a majitel Facebooku Mark Zuckerberg poslal svým přívrž..."

  • Propaganda podle Chomského
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 06. 04. 2017

    "Článek srovnává současné možnosti mocných ovlivňovat veřejné mínění s tím, jak tutéž věc viděl známý ..."