Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Kurikulum - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
102
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10679

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9138
  • Počet autorů: 1338
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 344

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7475

p 978z 4344u 34s 283g 1129o 310j 34n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Být digitálně gramotný už neznamená jen ovládat počítač

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Přehled důvodů, které vyvolávají potřebu transformace školství v důsledku integrace technologií včetně mezinárodních souvislostí a upřesnění stavu realizace naší domácí Strategie digitálního vzdělávání.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 20. 03. 2017, zhlédnuto 527x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona informativni

    8 výukových technik a nástrojů

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek na základě blogového příspěvku newyorského učitele Kellyho Walshe ukazuje několik výukových metod a spolu s nimi i technologické nástroje umožňující jejich realizaci.

    Josef Vencl, publikováno - 16. 03. 2017, zhlédnuto 578x, počet komentářů: 4, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Personal learning environment pro učitele

    Personal learning envirnoment (PLE) je aktuálním konceptem pro podporu sebeřízeného celoživotního učení. Zakládá se na přístupu k nástrojům webu 2.0 a sociálním médiím. Jaké nástroje využít a jak se svým PLE pracovat?

    Hana Tulinská, publikováno - 15. 03. 2017, zhlédnuto 356x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.25
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Výchova ke zdravíIkona odbornost

    Metodické komentáře obsahují ilustrativní úlohy na úrovni minimální, optimální a excelentní. Každá úloha obsahuje vzorové řešení, metodický komentář a žákovské řešení. Ilustrativní úlohy a metodické návody mohou pomoci učitelům s naplňováním vzdělávacího obsahu a výběrem učiva vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví pro vybrané očekávané výstupy.

    PaedDr. Jan Tupý, publikováno - 14. 03. 2017, zhlédnuto 256x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – FyzikaIkona odbornost

    Metodické komentáře ke Standardům vzdělávacího oboru Fyzika, které vám předkládáme, navazují na Standardy pro základní vzdělávání. Zatímco Standardy jsou nastaveny na minimální úroveň obtížnosti zvládnutí očekávaných výstupů, tento materiál obsahuje ukázky dalších ilustrativních úloh, které by měly vést k dosažení vyšší úrovně než jen minimální. Očekávané výstupy jsou v nich dále rozpracovány ve třech úrovních obtížnosti: minimální, optimální a excelentní.

    Mgr. Daniel Mareš, publikováno - 14. 03. 2017, zhlédnuto 234x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."