Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Kurikulum - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
102
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10727

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9183
  • Počet autorů: 1341
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 351

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7488

p 981z 4354u 34s 283g 1129o 310j 34n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Tvořivá dramatika v mateřské škole

    Článek je reflexí webináře ze dne 1. 2. 2017 a nabízí vhled do tvořivé dramatiky v mateřské škole.

    Michael Novotný, publikováno - 12. 04. 2017, zhlédnuto 535x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.75
  • Ikona teoreticky

    Podpora pro výuku průřezových témat v základních školách – Mediální výchovaIkona odbornost

    Cílem materiálu je přispět ke snadnější a efektivnější integraci mediální výchovy do vybraných vzdělávacích oborů, usnadnit tvorbu učebních osnov ve školních vzdělávacích programech (podpořit výuku mediální výchovy jako samostatného vyučovacího předmětu) či jeho využití jako obsahové podpory pro různé formy školních projektů.

    Prof. PhDr. Jan Jirák, PhD., publikováno - 10. 04. 2017, zhlédnuto 380x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Pomalé učení podle Pernille Ripp

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Výzva jedné mezinárodní učitelky, která připomíná, že technologie nemohou ve výuce nahradit to, co umí jen dobrý učitel – vcítění do potřeb žáků.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 10. 04. 2017, zhlédnuto 697x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Propaganda podle Chomského

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek srovnává současné možnosti mocných ovlivňovat veřejné mínění s tím, jak tutéž věc viděl známý vědec MIT Noam Chomsky před 30 lety. Vývoj je přinejmenším varující!

    Bořivoj Brdička, publikováno - 06. 04. 2017, zhlédnuto 750x, počet komentářů: 3, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Naše královstvíIkona zkusenost

    Jedná se o projekt zaměřený na skupinovou práci. Žáci se po dobu projektu stávají součástí malé skupiny, ve které se učí naslouchat druhým lidem, formulovat vlastní názor na řešení určitých situací a problémů, zapojovat se do diskuze v malé skupině, přijímat názory druhých, přijímat nové role při plnění úkolů, porozumět prezentovanému sdělení a prezentovat výsledky práce skupiny.

    Alena Machovská, publikováno - 05. 04. 2017, zhlédnuto 432x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.75
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "Děkuji vám, přátelé! Čekal jsem zdrcující kritiku pana Kocourka, a ono toto. Vaše chvála mi dělá moc ..."

  • Uživatel: Mgr. Martin Lána
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "Tak i já se připojuji s gratulací k 20tinám. Je to úctyhodný věk a úctyhodné množství odvedené práce. Velk..."

  • Uživatel: Ondřej Neumajer
    k článku: 20 let Spomocníka
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 24. 04. 2017

    "Kromě výše popsaného bych zde rád vyzdvihl jednu klíčovou stránku Spomocníka. Tou je, že Bořivoj Brdička do..."

  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."

  • Tři současné trendy schopné zničit web
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 03. 04. 2017

    "Článek informuje o tom, jak vidí současný vývoj internetu a web zvláště jeho vynálezce sir Tim Berne..."

  • Zuckerbergův manifest
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 27. 03. 2017

    "Zpráva a komentář ke sdělení, které zakladatel a majitel Facebooku Mark Zuckerberg poslal svým přívrž..."

  • Propaganda podle Chomského
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 06. 04. 2017

    "Článek srovnává současné možnosti mocných ovlivňovat veřejné mínění s tím, jak tutéž věc viděl známý ..."