Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Informujeme - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
1374
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10679

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9138
  • Počet autorů: 1338
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 344

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7475

p 978z 4344u 34s 283g 1129o 310j 34n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Člověk a jeho světIkona odbornost

    Standardy vzdělávacího oboru Člověk a jeho svět (dále jen Standardy) blíže konkretizují očekávané výstupy Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Jsou tvořeny indikátory, které stanovují minimální úroveň obtížnosti očekávaných výstupů na konci 5. ročníku. Ilustrativní úlohy pro vzdělávací obor Člověk a jeho svět, které Standardy doplňují, zohledňují individuální schopnosti žáků a jsou zpracovány ve čtyřech úrovních: snížené, minimální, optimální a excelentní. Tyto úlohy jsou pouze ukázkou toho, jak lze se Standardy při výuce pracovat, možnosti začlenění Standardů do výuky jsou pochopitelně mnohem širší.

    Mgr. Simona Šedá, publikováno - 23. 03. 2017, zhlédnuto 84x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Corinth Classroom

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Recenze známé aplikace, která je schopná dokonale zobrazit mnoho ve výuce používaných objektů – otáčet je, dívat se dovnitř apod.

    Martin Štolc, publikováno - 23. 03. 2017, zhlédnuto 197x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Lidová píseň – běžný předmět hudební výuky či niterný psychologický proces? – 2. částIkona odbornost

    Příspěvek přináší méně známé poznatky týkající se fenoménu lidové písně, které mohou obohatit jeho konvenční pojetí v rámci výuky hudebního oboru. Nabízí tak pohled na píseň jako na mnohovrstevnatou veličinu komplexnějšího psychologického konstituování místo jejího běžného a zjednodušeného vnímání.

    Petr Drkula, publikováno - 22. 03. 2017, zhlédnuto 172x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 3.6667
  • Ikona teoreticky

    Vyučovací metody používané v technickém vzdělávání na ZŠ a nižších ročnících víceletých gymnázií a příklady dobré praxeIkona odbornost

    Elektronická učebnice určená pedagogickým pracovníkům základních škol a nižších ročníků víceletých gymnázií. Na tvorbě se podíleli: TREXIMA, spol. s r. o., Střední průmyslová škola a obchodní akademie Uherský Brod, Střední podnikatelský stav, z. v.

    Mgr. Martina Hladká, publikováno - 21. 03. 2017, zhlédnuto 140x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    Dějiny v muzeu – muzeum v dějinách

    Předkládáme sérii žákovských pracovních listů, které mohou prohloubit výuku dějepisu, výchovy k občanství, společenských věd, zeměpisu či vlastivědy.

    Mgr. Milan Hes Ph.D., publikováno - 20. 03. 2017, zhlédnuto 195x, počet komentářů: 1, hodnocení: Hodnocení článku : 3
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."