Zobrazit na úvodní stránce článků

FILTROVÁNÍ

Sekce vzdělávání
Informujeme - část
Zvoleným kritériím odpovídá:
1375
příspěvků

Aktuality

Vážení autoři,

nabízíme Vám možnost publikovat v modulu Články s finančním ohodnocením. V Pohledu modulu Digifolio nabízíme výběr podpořených tematických okruhů a oblastí vzdělávání.

Váš tým Metodického portálu

Garance materiálů

Metodický portál RVP.CZ garantuje obsahovou a didaktickou správnost materiálů publikovaných v modulech DUM, Články, Odkazy. U některých dříve publikovaných materiálů doporučujeme zkontrolovat jejich aktuálnost.

Nalezli jste neaktuální článek?
Napište nám »

Čísla dne

Počet registrovaných uživatelů: 10688

  • Počet registrovaných návštěvníků: 9146
  • Počet autorů: 1339
  • Počet recenzentů: 162

Počet rozpracovaných článků: 344

Počty článků v sekcích

Počet publikovaných článků: 7476

p 978z 4345u 34s 283g 1129o 310j 34n 363
RSS nejnovější články NEJNOVĚJŠÍ
  • Ikona informativni

    Dějiny v muzeu – muzeum v dějinách

    Předkládáme sérii žákovských pracovních listů, které mohou prohloubit výuku dějepisu, výchovy k občanství, společenských věd, zeměpisu či vlastivědy.

    Mgr. Milan Hes Ph.D., publikováno - 20. 03. 2017, zhlédnuto 241x, počet komentářů: 1, hodnocení: Hodnocení článku : 3
  • Ikona informativni

    Být digitálně gramotný už neznamená jen ovládat počítač

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Přehled důvodů, které vyvolávají potřebu transformace školství v důsledku integrace technologií včetně mezinárodních souvislostí a upřesnění stavu realizace naší domácí Strategie digitálního vzdělávání.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 20. 03. 2017, zhlédnuto 692x, počet komentářů: 4, hodnocení: Hodnocení článku : 4.5
  • Ikona informativni

    8 výukových technik a nástrojů

    Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese http://spomocnik.rvp.cz.

    Článek na základě blogového příspěvku newyorského učitele Kellyho Walshe ukazuje několik výukových metod a spolu s nimi i technologické nástroje umožňující jejich realizaci.

    Josef Vencl, publikováno - 16. 03. 2017, zhlédnuto 672x, počet komentářů: 4, hodnocení: Hodnocení článku : 4
  • Ikona informativni

    Personal learning environment pro učitele

    Personal learning envirnoment (PLE) je aktuálním konceptem pro podporu sebeřízeného celoživotního učení. Zakládá se na přístupu k nástrojům webu 2.0 a sociálním médiím. Jaké nástroje využít a jak se svým PLE pracovat?

    Hana Tulinská, publikováno - 15. 03. 2017, zhlédnuto 398x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4.25
  • Ikona teoreticky

    Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Výchova ke zdravíIkona odbornost

    Metodické komentáře obsahují ilustrativní úlohy na úrovni minimální, optimální a excelentní. Každá úloha obsahuje vzorové řešení, metodický komentář a žákovské řešení. Ilustrativní úlohy a metodické návody mohou pomoci učitelům s naplňováním vzdělávacího obsahu a výběrem učiva vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví pro vybrané očekávané výstupy.

    PaedDr. Jan Tupý, publikováno - 14. 03. 2017, zhlédnuto 271x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 4
Strana : 1 2 3 4
RSS nejnovější komentářeNEJNOVĚJŠÍ KOMENTÁŘE
RSS nejkomentovanější článkyNEJKOMENTOVANĚJŠÍ ČLÁNKY
RSS nejčtenější články za 30 dnůNEJČTENĚJŠÍ ZA 30 DNŮ
  • Uživatel: Miroslav Melichar
    k článku: Zuckerbergův manifest
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 27. 03. 2017

    "K tématu též: http://denikreferendum.cz/clanek/24684-mene-zodpovednosti-vice-kotatek (článek provází 12 kom..."

  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: Zuckerbergův manifest
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 27. 03. 2017

    "Přečtěte si dále: Jean-Louis Gassée - Zuckerberg World President Jason Ditzian - Facebook Goes..."

  • Uživatel: Bořivoj Brdička
    k článku: Sci-Hub versus Elsevier
    autora: Bořivoj Brdička   vložen: 27. 03. 2017

    "Nový pokus o zpřístupnění placých vědeckých zpráv - http://unpaywall.org/."

  • Už jste někdy viděli atom?
    autor: Martin Rusek    vložen: 11. 03. 2010

    "Článek je popisem školní aktivity vytvořené na základě teorie z článku Co jsme poznali a kam míříme? J..."

  • Google Apps: Tvořte a spolupracujte jinak
    autor: Ondřej Solnička   vložen: 29. 05. 2012

    "Příspěvek je zaměřen na využití Google Apps nejen ve školním prostředí. Autoři předkládají informace naby..."

  • Hrozí studentům, že opustí školy digitálně negramo...
    autor: Bořivoj Brdička   vložen: 09. 11. 2015

    "Reakce na současnou polemiku mezi podporovateli změn ve výuce informatiky vedenými zaváděním informatického myšlení..."