Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „LMS“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (39)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 39 položek
Základní vzdělávání Spomocník
20. 3. 2023 0x 1663x
Vzdělávací ekosystém podle Katji Schipperheijn
Zpráva o tom, jak definuje pojem „ekosystém“, včetně jeho významu pro školství, belgická odbornice na podnikové vzdělávání Katja Schipperheijn.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 3. 2022 0x 1172x
Kalifornský na kompetence orientovaný model
Informace o tom, jak se transformace výuky směrem ke kompetenčně orientovanému personalizovanému modelu s využitím technologií daří v jednom z nejvíce znevýhodněných kalifornských školských obvodů.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 1. 2022 0x 1975x
Rozvoj technologických ekosystémů v amerických školách
Informace o postupu konvergence amerických škol směrem k zavádění technologiemi podporovaných ekosystémů schopných integrovat výukový obsah i aplikace a analyzovat činnost žáků na základě dat služby…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 6. 2021 1x 3845x
Digitální pedagogika potřebuje digitální kurikulum
Zpráva o ekosystému hybridní výuky Michiganské techniky, který je určen pro ZŠ a obsahuje kurikulum zatím hlavně pro 1. stupeň, za nímž stojí dva američtí vědci Cathie Norris a Elliot Soloway.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 4. 2021 2x 4405x
Americká digitální konvergence škol
Článek popisuje, jak se v USA vyvíjí integrace technologií do výuky. Místo difuze, s níž jsme se setkávali v rámci inovačních postupů dříve, teď mluvíme o interoperabilitě a konvergenci.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2020 0x 5060x
Jak učit hybridně – část 2.: kurzy pro učitele a podpora online výuky
V druhém dílu konkrétního návrhu realizace hybridní výuky se autor zaměřuje na přípravu učitelů a jejich podporu při přípravě online vzdělávacího prostředí.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 9. 2020 3x 7503x
Hybridní školní rok jako standard budoucího vzdělávání
Školní rok 2020/2021 je prvním hybridním školním rokem, ve kterém budeme plně integrovat online vzdělávání a kombinovat prezenční a distanční formy výuky. Přestože prezenční forma bude v budoucnu…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 9. 2020 1x 8047x
Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava
Na otázku, jak učit hybridně, odpovídá autor konkrétním návrhem realizace této výuky ze své školy, kde ji pomáhá společně s dalšími kolegy a vedením implementovat.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 9. 2020 1x 13895x
Platformy a systémy pro školní komunikaci a spolupráci
Studie shrnující vlastnosti nástrojů pro podporu výuky prostřednictvím technologií (hybridní, distanční, na dálku), které by měly být součástí v praxi používané jednotné školní platformy. Jedná se o…
Gymnaziální vzdělávání
3. 6. 2020 1x 10340x
Tvorba interaktivních multimediálních vzdělávacích objektů v H5P
Soubor nástrojů H5P nabízí učiteli (a nejen jemu) široké možnosti v tvorbě multimediálních interaktivních vzdělávacích objektů v kvalitě a estetickém provedení velice neobvyklém. Jde o rychle…
Gymnaziální vzdělávání
29. 4. 2020 0x 13702x
V čem provozovat online kurzy pro středoškoláky?
Článek popisuje různé možnosti, jak do středoškolského prostředí zapojit technologie, v nichž je možné provozovat online kurz. Jako první skupinu nástrojů uvádí tradiční LMS – Moodle, Classroom,…
Základní vzdělávání Spomocník
15. 4. 2020 0x 11547x
10 důvodů, proč je volba vhodného vzdělávacího prostředí pro online výuku tak důležitá
Ne náhodou je volba vhodného vzdělávacího prostředí hned druhou zásadou online pedagogiky v doporučení Global Online Academy. Tento článek odkrývá 10 důvodů, proč je tato volba tak zásadní a jak s ní…
Zobrazeno 12 z 39 položek