Domů > Odborné články > Základní vzdělávání > Abeceda managementu – Marketing
Odborný článek

Abeceda managementu – Marketing

7. 11. 2008 Základní vzdělávání
Autor
PhDr Jaroslav Jindra

Anotace

Další příspěvek k seriálu Abeceda managementu - tentokrát s tematikou marketingu.


Tento text je součástí seriálu Abeceda managementu.


Nabízíme vám další z řady textů zabývajících se základní abecedou managementu. Tématem tohoto textu je marketing. Texty jsou upraveny pro potřeby ředitelů a vedoucích pracovníků ve školách a školských zařízeních.

Školy mají všechny předpoklady být prosperujícími organizacemi. Mají vizi, dostatek kvalitních učitelů, zajímavé projekty, mají pro tyto projekty odborníky, kvalitní zázemí a materiální vybavení, mají podporu rodičů, radnice i novinářů. Chybí jim však dvě věci - umění prodat se (marketing) a fundraisingová strategie.

Použitá literatura a zdroje:
BRADBURY, A.: Jak úspěšně prezentovat a přesvědčovat. Praha: Computer Press, 2001.
DOBROVOLNÁ, S.: Vzdělávací manuál Manažerské dovednosti. Nový Jičín: SŠ Nový Jičín, 2001.
FORET, M. - STÁFKOVÁ, J.: Marketingový výzkum - jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2003.
HOLAN, P.: Vzdělávací manuál Marketing pro nemarketéry. Kladno: AISIS, 2001.
JINDRA, J.: Rigorózní práce - vzdělávání ředitelů SVČ. Praha: FF UK Praha, 2005.
JINDRA, J.: Řízení nejen SVČ. Praha: PC Praha, 1995.
KOTLER, P.: Marketing, management. Praha: Victoria Publishing, 1993.
KOTLER, P.: Marketing od A do Z. Praha: Managemet Press, 2003.
MCCARTHY, E. J. - PERREAULT, W. D.: Základy marketingu. Praha: Victoria Publishing, 1995.
PASH M. a kol.: Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 1998.
PIKE, G. - SELBY, D.: Cvičení a hry pro globální výchovu. Praha: Portál, 2000.
PLAMÍNEK, J.: Synergický management. Praha: Argo, 2000.
PRŮCHA, J. - WALTEROVÁ , E. - MAREŠ, J.: Pedagogický slovník. Praha: Portál, 1995.
ROBSON, M.: Skupinové řešení problémů. Praha: Victoria Publishing, 1993.
SILBERMAN, M.: 101 metod pro aktivní výcvik a vyučování. Praha: Portál, 1997.
VINŠ, P.: Vzdělávací manuál Public relations. Kladno: AISIS, 2003.

Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
261.72 kB
PDF
Marketing

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
PhDr Jaroslav Jindra

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Kolekce

Článek je zařazen v těchto kolekcích:

Článek pro obor:

Matematika a její aplikace 1. stupeň