Podle studie univerzity v Cambridgi se v Anglii testují žáci více a v ranějším věku než v ostatních západních zemích. Souvisí to s důrazem na testování podle národních standardů a se zveřejňováním pořadí výsledků škol. Systém testů je ojedinělý ve srovnání s dalšími zeměmi, podle expertů z norské a irské univerzity není žádná ze srovnávaných zemí neklade takový důraz na národní standardy, a to nejenom v cílech vzdělávání, rámcovém kurikulu, ale dokonce i ve struktuře kurikula a celém systému hodnocení. Studie také zmiňuje úskalí časného začátku povinné školní docházky v Británii. Děti, které se narodily v létě, nastupují do školy sotva ve věku 5 let a bývají ve školách v průběhu celého svého studia méně úspěšné než jejich starší vrstevníci. Více informací zde.
Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.
Článek nebyl prozatím komentován.
Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.
Článek není zařazen do žádného seriálu.