Domů > Odborné články > Speciální vzdělávání > Text kapitoly č. 9 z RVP ZV
Odborný článek

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

20. 10. 2005 Speciální vzdělávání
Autor
VÚP Praha

Anotace

Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na něž je třeba reagovat a vytvářet pro ně vhodné podmínky. Nejčastěji je nadání definováno jako soubor schopností, které umožňují jedinci dosahovat výkonů nad rámec běžného průměru populace. Množství žáků s mimořádným nadáním se odhaduje na 3 až 10 %24. Mimořádně nadaný žák může disponovat jedním, ale i několika druhy nadání.

Soubory ke stažení

Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
pdf
82.03 kB
PDF
Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Licence

Všechny články jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-ND.

Autor
VÚP Praha

Hodnocení od uživatelů

Článek nebyl prozatím komentován.

Váš komentář

Pro vložení komentáře je nutné se nejprve přihlásit.

Článek není zařazen do žádného seriálu.

Téma článku:

RVP / ŠVP